Начало | Крими | Лесни и вкусни рецепти за вечеря

Лесни и вкусни рецепти за вечеря

Крими 0 Прочетено: 20 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font
Лесни и вкусни рецепти за вечеря
Картофени топки с джинджифилбогато на тиамин лесно18 порции90 мин31 ккалмазнини 0,1 гвъглехидрати 6,7 гфибри 1,2 гпротеини 1 г необходими продукти:500 г картофи на ситно80 мл зехтин2 люти чушки без семки на ситно1/2 настъргана глава лук1 с.л. джинджифил1 ч.л. куркума1 ч.л. кимион1 ч.л. кориандър2 с.л. брашно1 с.л. лимонов сок начин на приготвяне:1 Сварете картофите и ги намачкайте. Загрейте 1 с.л. зехтин на средна температура. Сложете чушките, лука, джинджифила и сухите подправки. Гответе минута, или докато се смесят добре ароматите. Бъркайте през цялото време.2 Прибавете сместа към картофите заедно с брашното и лимоновия сок. Оформете топчета, оставете да 30 мин да стегнат.3 Загрейте останалия зехтин на средна температура. Гответе всяка страна на кюфтенцата 1-2 мин. Отцедете върху кухненска хартия и сервирайте. Авокадено пестобез холестероллесно4 порции10 мин 183 ккалмазнини 17,6 гвъглехидрати 6,7 гфибри 3,9 гпротеини 2,8 г необходими продукти:2 бр. авокадо на кубчета1 ч.ч. босилек1/3 ч.ч. кедрови ядки3 счукани скилидки чесънсокът от 1 лимон2 с.л. зехтин начин на приготвяне:Смесете авокадото, босилека, ядките и чесъна в блендера и пасирайте. Бавно прибавете лимоновия сок, зехтина и вода, ако е необходимо, докато се получи гладко песто, без да спирате уреда. Овкусете със сол и черен пипер. Сервирайте върху препечена филийка.Сладко-кисели чери доматибогато на витамин Слесно4 порции25 мин 63 ккалвъглехидрати 14,8 гпротеини 2,4 гфибри 5 г необходими продукти:500 г чери домати на половинки2 стръка босилек на ситно1 с.л. балсамов оцет1 ч.л. едрозърнеста горчица1 ч.л. мед4 с.л. зехтинщипка лют пипер1 счукана скилидка чесън начин на приготвяне:За да направите маринатата, разбъркайте оцета, горчицата, меда, чесъна, лютия пипер, зехтина и солта. Залейте доматите с маринатата. Оставете ги да се овкусят за 10 мин. Сервирайте със свеж босилек.Прасковено тирамисусъдържа желязолесно8 порции40 мин 341 ккалмазнини 12,6 гвъглехидрати 53,9 гфибри 1,3 гпротеини 4,5 г необходими продукти:1 пакет бишкоти на едро400 г праскови от компот без костилки2 ч.л. нескафе250 г крем сирене2 с.л. пудра захар300 г ванилов пудинг начин на приготвяне:1 Изцедете плодовете и запазете 1/2 ч.ч. от компота. Разтопете кафето във вряща вода. Прибавете към сиропа.2 Разделете бишкотите в осем чаши и поръсете микстурата с кафе. Запазете няколко праскови, а останалите прибавете към бишкотите. Залейте с предварително сварения ванилов пудинг.3 Разбъркайте добре крем сиренето със захарта. Сложете и останалите праскови. Преди сервиране приберете в хладилника. Сподели Приятел Tweet Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Източник: Цялата информация

Няма етикети за тази новина
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

0