Начало | Измами | Китайски онлайн магазини жестоко лъжат клиенти

Китайски онлайн магазини жестоко лъжат клиенти

Хитрите търговци изпращат само една част от поръчаните артикули. За другите се съобщава, че не са налични, но след като вече са платени всички такси на база на цялата поръчка.
Измами 0 Прочетено: 3808 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font
Китайски онлайн магазини жестоко лъжат клиенти

Китайски онлайн магазини за дрехи, бижута и модни аксесоари мамят българските потребители.

"Първо, чакането е изключително дълго. Пускаш поръчката, която по договор трябва да пристигне за 25 работни дни, а тя в най-добрия случай пристига поне с два месеца закъснение. През цялото това време се чудиш дали парите ти не са изгорели и дали изобщо ще пристигне нещо", обяснява разгневена потребителка, възмутена от некоректността на един от въпросните интернет магазини.

Друга често срещана уловка включва изпращането само на една част от поръчаните артикули. За другите се съобщава, че не са налични, но след като вече са платени всички такси на база на цялата поръчка.

"След като търпеливо изчаках 30 работни дни, получих само четири от девет поръчани неща. И то след като висях на различни гишета на митницата, плащах такси за обработка, пощенска такса, такса справка и мито на стойността на цялата поръчка, която възлизаше на 190 долара! Веднага писах на сайта, но оттам ми отговориха, че има втора част на поръчката, която ще получа по-късно. Добре, но аз как да обясня това на хората от митницата?! Грешката била в мен, защото не съм отворила пакета на място", разказва друга опарена, която се сблъскала със сайта менте точно в деветия месец на бременността си.

По-късно тя получила отговор, че три от артикулите са изчерпани и не могат да бъдат изпратени. След още две седмици отново отишла на митницата, където след дълги разправии да не плаща отново мито върху стойността на цялата поръчка, си получила пакета.

"След още две седмици сайтът ми възстанови парите за изчерпаните продукти, но кой ще ми възстанови нервите, чакането, сумата за мито на стоките, които няма да пристигнат, и цялата тази хаотичност?!", пита жената.

 

Освен това съществувал и проблемът, че качеството на предлаганите стоки изобщо не било такова, каквото изглеждало на снимките.
"Мислиш си, че получаваш нещо, което ти е харесало, а всъщност ти изпращат стока с ниско качество и почти нищо общо с избрания от теб продукт. Аз повече никога няма да поръчвам от китайски сайтове. Не е оферта!", категорични са пострадали.

измама клиенти Онлайн магазин Китайски
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

5