Начало | Крими | Мистериозен доклад и лоша комуникация - причини за оставките в БДЖ (Обзор)

Мистериозен доклад и лоша комуникация - причини за оставките в БДЖ (Обзор)

Крими 0 Прочетено: 31 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font
Мистериозен  доклад и лоша  комуникация -  причини за  оставките в БДЖ (Обзор)
Министърът на транспорта Росен Желязков съобщава пред медиите защо е поискал оставките на тримата от борда на директорите на БДЖ. Министърът на транспорта Росен Желязков ще реши следващата седмица кои да приеме. Уведомява и транспортната комисия в парламента Мистериозен доклад за БДЖ, изтекъл в медиите, лоша комуникация в борда на директорите на “Холдинг БДЖ” и невъзможност за работа в екип са причините министърът на транспорта Росен Желязков да поиска предсрочно прекратяване на договорите за управление на членовете на борда. Това заяви самият той на брифинг в министерството на транспорта.В борда на директорите на БДЖ са зам.-министърът на транспорта Велик Занчев, който е негов председател, изпълнителният директор Владимир Владимиров и финансовият шеф Филип Алексиев.Въпросният мистериозен доклад според сайтове бил на бюрото на министъра, освен това бил изпратен в ДАНС, но Желязков заяви, че не го е виждал. Според публикациите в този доклад, за чийто автор се посочва Владимиров, се твърди, че няма здрав и надежден подвижен състав, вината за състоянието била на зам.-министъра Велик Занчев, а изпълнителният директор бил изолиран от вземане на решения за важни обществени поръчки.“Не зная какъв е този доклад и това е особеността в комуникацията с холдинга”, заяви министър Желязков. Шефът на БДЖ Владимир Владимиров пък отрекъл документът да е изпращан в ДАНС.Желязков припомни, че след като бе избран за министър на транспорта, е провел среща с ръководството на холдинга и управителите на “БДЖ Пътнически превози” и “БДЖ Товарни превози”. Бил е запознат с текущото състояние, с проектите за ремонтите на подвижния състав и доставката на нови мотриси. От мениджмънта на БДЖ той получил увереност, че няма никакви индикации за проблеми в дружествата с изключение на обжалванията на обществени поръчки за новите мотриси и ремонта на вагони.Независимо от това на 24 октомври министърът е назначил одит в БДЖ, за това той съобщи първо в интервюто си за в. “24 часа”. Поискал е проверка спазват ли влаковете графика си за движение, както и анализ на подвижния състав. От този одит още няма резултат, тъй като срокът за провеждането му е 40 дни.Предсрочното прекратяване на договорите на управление на мениджмънта на БДЖ не било оценка за тяхната работа, а по-скоро разбиране на министъра за отговорността на целия борд. “През следващите дни ще преценя дали да уважа - заедно или поотделно, всяко едно от заявленията”, каза министърът.Другата седмица Желязков ще запознае със ситуацията и парламентарната транспортна комисия.Министърът уточни, че няма подготвен друг екип.В железницата казват, че напрежението между Владимиров и Занчев се е появило, след като вторият стана зам.-министър на транспорта. В предишните мандати на Борисов те работеха заедно - единият бе директор, а вторият - шеф на борда, след което - обратното.Пред “24 часа” Занчев заяви, че е подал оставка, министърът трябвало да прецени дали физически е възможно да изпълнява задачите си като зам.-министър и като шеф на борда. Сподели Приятел Tweet Още: Бивш транспортен министър: Положението в БДЖ открай време не е цветущо Росен Желязков: Лоша комуникация в борда на БДЖ е причина да поискам оставките Ръководството на БДЖ подаде оставка Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Източник: Цялата информация

Няма етикети за тази новина
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

0