Начало | Крими | Пет варианта за АМ “Струма” през Кресненското дефиле

Пет варианта за АМ “Струма” през Кресненското дефиле

Крими 0 Прочетено: 67 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font
Пет варианта за  АМ “Струма” през  Кресненското дефиле
Дълъг тунелен вариант, вариант “Кресна” Източен вариант Г20, извън Кресненското дефиле Вариант Г20-син и Г20-червен Източен вариант Обсъждат ги през септемвриПет варианта на трасе за изграждане на най-сложния участък от АМ “Струма” през Кресненското дефиле ще бъдат обсъдени на 11 септември в община Симитли, съобщиха от Агенция “Пътна инфаструктура”. Те са източен вариант, дълъг тунелен вариант, вариант Г20 извън Кресненското дефиле, вариант Г20 син и Г20 червен.1. ИЗТОЧЕН ВАРИАНТ Източният вариант ще разделя движението на две самостоятелни и раздалечени едно от друго пътни платна. В посока Гърция трасето ще преминава по съществуващия път I-1 (Е79) до началото на гр. Кресна, а за София ще бъде по нов терен на изток от Кресненското дефиле. Приблизителната дължина на трасето е 24 км.Платното в посока София - Кулата ще използва изцяло съществуващия първокласен път I-1 (Е79) до началото на гр. Кресна.Платното от Кулата за София е по нов терен на изток от Кресненското дефиле. Започва на 100 м след пресичането с жп линията за мина “Ораново”, минава вляво от съществуващия път и се развива успоредно на него, след което тръгва на югоизток, преминава успоредно на река Градевска и между кварталите “Ораново” и “Дълга махала” на гр. Симитли.След това трасето пресича път II-19 Симитли - Гоце Делчев и навлиза в ската. Там ще бъде прокопан тунел с дължина 350 м, а след него ще има виадукт с дължина 200 м.В платното за София е предвидено изграждането на 18 виадукта с обща дължина 5087 м, 5 тунела с обща дължина 4200 м, 1 мост - 96 м, 11 надлези и подлези, подпорни и укрепителни стени.При източния вариант са предвидени напречни връзки между двете платна, като се използват съществуващите пътища2. ДЪЛЪГ ТУНЕЛЕН ВАРИАНТ, ТУНЕЛ “КРЕСНА”Началото на участъка ще бъде при пътен възел “Крупник” и ще преминава през реките Струма и Резена. Тунел “Кресна” е с дължина 15,4 км. Той е с две тръби и с възможност за евакуация във втората тръба през напречни връзки. Дължината на цялото трасе на автомагистралата в този участък, включващо пътна и тунелна част, е около 21 км.3. ИЗТОЧЕН ВАРИАНТ Г20 ИЗВЪН КРЕСНЕНСКОТО ДЕФИЛЕТози вариант на трасе е по нов терен извън Кресненското дефиле. И двете платна на движение са изнесени в източна посока около селата Брежани, Стара Кресна и Ощава.Трасето започва около 100 м след пресичане с жп линията за мина Ораново и се развива успоредно на него, след което тръгва на югоизток, успоредно на река Градевска, между кварталите “Ораново” и “Дълга махала” на град Симитли. Пресича път II-19 Симитли – Гоце Делчев на две нива, където е предвидено изграждането на пътен възел за връзка на автомагистралата с град Банско и обратно.В този вариант е предвидено изграждането на 5 тунела с обща дължина 4 200 м, 18 виадукта с дължина 5087 м, един мост с дължина 96 м, подлези и надлези, както и подпорни и укрепителни стени. При пресичане на съществуващите напречни пътища са предвидени пътни възли, осигуряващи всички посоки на движението.4. ВАРИАНТ Г20 – СИНТози вариант се развива през Кресненското дефиле, при максимално използване на трасето на съществуващият път I-1 (Е79). Приблизителната дължина е 21 км. Двете платна на автомагистралата са разработени така, че последователно се раздалечават и доближават едно спрямо друго.5. ВАРИАНТ Г20 – ЧЕРВЕНВ по-голямата си част този вариант също преминава през Кресненското дефиле. Проектното трасе започва южно от пътен възел “Крупник.” В Кресненското дефиле едното платно следва в основната си част съществуващия път Е79, а другото се развива по нов терен с тунели и съоръжения в западния масив на дефилето. След излизане от Кресненското дефиле преминава източно от гр. Кресна и завършва при п. в. “Кресна”. Приблизителната дължина на трасето е около 21 км.Предвижда се изграждането на нов мост над р. Струма, нов тунел, успореден на жп тунела, и още един нов мост над р. Струма, след което се включва в съществуващия път, като се ползват съществуващите два моста и тунел. Предвидено е да се изградят и 4 виадукта с обща дължина 1 165 м, 12 тунела с дължина 2 892 м, 14 моста и 12 надлези и подлези. Ще се реконструират подпорни и укрепителни стени, както и два съществуващи тунела и 4 съществуващи моста.  Коментари Сподели Приятел Tweet Още: 5 варианта за изграждането на участъка от магистрала „Струма“ ще бъдат обсъдени през септември

Източник: Цялата информация

Няма етикети за тази новина
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

0