Начало | Анализи | Защо „Господарите“ воюват с „Глобал маркетс“

Защо „Господарите“ воюват с „Глобал маркетс“

Анализи 0 Прочетено: 45 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font

Компанията за инвестиционно посредничество „Глобал маркетс“ е една от „любимите“ фирми на „Господари на ефира“. Любима, защото през последните години от предаването за телевизионни гафове не спират да громят имиджа й, излъчвайки поредица от репортажи за историите на уж ужилени клиенти.


Амбициозните репортери преследват като хрътки компанията, сякаш тя е най-големия проблем на държавата. През определен период време, с тенденциозна насоченост, се намира я някой потърпевш, я някой бивш служител, който да извади на бял свят кирливите далавери на компанията.


„Господари на ефира“ обаче пропускат да информират драгите зрители за всички детайли от картинката – като например това, че въпросното дружество има над десетгодишен опит в управление на акции и капитали на световната фондова борса, както и че за него работят доказани професионалисти, ползващи се с доверие на редица клиенти зад граница.


Управител на „Глобал маркетс“ е Кирил Джабаров, който от години заема мястото си сред най-добрите специалисти в жестоката конкуренция в бизнеса на световните боросови пазари. Името му е синоним на еталон за познания от най-високо ниво в сферата на посредничеството и инвестициите. Негова е идеята и реализацията за основаването на първия български хедж фонд в САЩ „Голдън спирит асет мениджмънт“, насочен към клиенти от Централна и Източна Европа.
Разбира се, по-лесният вариант е компанията да бъде очернена с недоказани твърдения, а овациите да оберат „Господарите“ като защитници на зрителите. Според добре запознати източници на информация, зад атаките на предаването точно към тази фирма стоят интереси на мастити играчи от същия бизнес, целящи да премахнат силната конкуренция от битката за клиенти на пазара у нас. Най-лесно става като се пусне сигнал към „Господари на ефира“, който да прерасне в цяла телевизионна поредица от разследвания.


Услугата, разбира се, има цена, която постъпва в сметките на шоуто като хонорар за рекламна дейност, без излъчените кадри да имат нещо общо с реклама...
Атаките са ожесточени, но за жалост на поръчителите, не стигат до нужния ефект върху „Глобал маркетс“. Няма как дружеството да бъде закопано под тежестта на закона, без да е извършило конкретни нарушения. А данни за такива липсват.


След месеци разследвания и работа по сигналите на „Господари на ефира“, органите на реда и от полицията, и от прокуратурата категорично заявяват, че не могат да се съберат доказателства за измами от страна на инвестиционния посредник и причина за повдигане на обвинения и налагане на санкции няма. Ситуацията е – „кучето си лае, керванът си върви“, а дали маските ще паднат и истината за  телевизионната помия ще излезе наяве, ще покаже само бъдещето – със или без гръмки обещания и изпълнения пред камерите.

Източник: crimes.bg

Няма етикети за тази новина
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

0