Начало | Анализи | Два скункса за „Господари на ефира“, а гафът с фалшивия побой още мирише

Два скункса за „Господари на ефира“, а гафът с фалшивия побой още мирише

Анализи 0 Прочетено: 130 Кратка връзка
Размер на шрифта: Decrease font Enlarge font
Два скункса за „Господари на ефира“, а гафът с фалшивия побой още мирише

Само за 24 часа „Господари на ефира“ връчиха цели две от статуетките на позора „Златен скункс“, при това на самите себе си. Няма грешка – единият миризливец отиде при репортера Димитър Върбанов, който забърка цялата каша с кадрите на фалшивия си побой. Второто животно гушна продуцента на шоуто за гафове Джуди Халваджиян, който прие скункса с цел да измие позора от мегаскандала пред скъпите зрители.


Случаят навярно е абсолютен прецедент в историята на иначе италианския формат на предаването, в която надали продуцент е бил „удостояван“ със срамната антинаграда.


Не закъсня и реакцията на Нова телевизия, в чиито новинарски емисии драмата с уж пребития репортер на „Господарите“ беше щателно отразена и поднесена със сърцераздирателни кадри на Митко Върбанов от болничното легло.


След като чудовищната манипулация лъсна грозно пред лицето на зрителите, медията излезе с позиция, в която категорично се разграничи от скалъпените номера в шоуто на Халваджиян.


„В контекста на събитията, свързани с репортера на „Господари на ефира“ Димитър Върбанов, Нова Броудкастинг Груп е силно обезпокоена от погрешното внушение, което журналистът е създал. Въпреки че „Господари на ефира“ е външна продукция с изцяло независима редакционна политика, Нова Броудкастинг Груп не приема подобни методи, несъвместими с принципите на професионалната разследваща журналистика. Медията се разграничава от случилото се и ще потърси отговорност от продуцента“, гласеше прессъобщението, разпространено официално от пиарите на медията.


Едно обаче не стана ясно – как точно ръководстовото на частния канал ще накаже врящите от над 20 години в бизнеса с реклами и предавания братя Халваджиян, чиито формати са главна част от източниците на финансови приходи за Нова? Продуцентите имат участие в портфолиото на телевизията не само с „Господари на ефира“, а с куп мащабни проекти, имащи запазено място в прайматайма през седмицата. Сред тях са музикалното риалити „Като две капки вода“, както и сериалът „Полицаите от края на града“, който Нова рекламира като гвоздей в програмната схема за есенния сезон на 2018 г.


Самият Джуди Халваджиян нарече „мишки“ дръзналите да отправят критика към „Господари на ефира“. Вместо да признае поражението, той предприе отбранителна реакция и „нахрани“ словесно опонентите си в отчаян опит да излъска имиджа на скъпоценното си предаване.


„Ние винаги имаме позиция и ще продължаваме. Сега в такава ситуация излизат мишките, които са засегнати от нас под някаква форма, но в момента им идва самочувствието и започват да обясняват как и на тях така им се е случило. Смешна работа“, защити се в интервю пред популярен всекидневник Халваджиян.
Любопитното обаче е, че след въпросното интервю по-младият от братята продуценти наложи пълно ембагро над медийните си изяви и спря да вдига телефона на журналисти, прехвърляйки всички въпроси и обаждания към асистентката си.

Източник: crimes.bg

Няма етикети за тази новина
общо: | показване:
Captcha

Оценка на новината

0